J.C.. Olot.
La creació de la tercera línia del Transport Públic d'Olot (TPO) es concretarà en el ple de condicions de la nova concessió que l'Ajuntament donarà a mitjan any 2007 i està prevista en l'estudi de millora del servei i de mobilitat fet fa poc. En concret, unirà el barri d'Alba Rosa, entre les Tries i la Canya, amb l'hostal del Sol, passant pel vial Sant Jordi, la nova terminal d'autobusos i el barri del Morrot. La creació de la nova línia s'emmarca en el pla de millora del transport públic a Olot i preveu també la dotació de tres nous autobusos i de més recursos, dels 189.000 euros actuals a 400.000. L'estudi de mobilitat d'aquest transport també comportarà una transformació de la freqüència de pas dels busos a les altres dues línies i una reestructuració dels horaris.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2217578


