Girona TEISA 11:30 Olot 12:50 (pel recorregut anirem veient estacions i traça carrilet)
Olot 14:45 Ripoll 15:35 (traça via verda del carbó)
Ripoll Adif 16:39 cap a les destinacions que escaiguin.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 14:13

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 gen. 2007, 13:15
Entrada Autor: entfe001 » 14 gen. 2007, 13:26
M'has llegit el pensament? Anava a proposar això mateix!liniadelRipollés ha escrit:Barcelona Sants 08:25 Girona 10:05
Girona TEISA 11:30 Olot 12:50 (pel recorregut anirem veient estacions i traça carrilet)
Olot 14:45 Ripoll 15:35 (traça via verda del carbó)
Ripoll Adif 16:39 cap a les destinacions que escaiguin.
Entrada Autor: aarongilp » 14 gen. 2007, 13:29
TEISA (no TIESA) és una empresa de transport de passatgers per carretera de la zona de Girona, i jo en sóc el fan nº1jordidr ha escrit:Que es TIESA?

Entrada Autor: aarongilp » 14 gen. 2007, 13:49

Entrada Autor: Trenscat » 14 gen. 2007, 16:27

Entrada Autor: josep_serre » 14 gen. 2007, 20:38
Entrada Autor: aarongilp » 18 gen. 2007, 11:37
Jo ho tinc clar, si es fa en dissabte torno amb l'Eixbus, encara que l'espera sigui de 3 horesentfe001 ha escrit:Jo la faria només en diumenge, d'aquesta forma m'acoblaria al grup a Girona i us acompanyaria a Barcelona. Si la faig en dissabte el problema està en tornar de Ripoll a Girona.


Entrada Autor: liniadelRipollés » 25 gen. 2007, 19:27
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026