1. Gran Via, enllaç amb Ronda Litoral. Només diu "Girona per l'interior. Trinitat". Res de Sabadell, Terrassa, Manresa, Vic, C-17, C-33 o C-58.
2. Ronda Litoral, Nus de la Trinitat. La desviació a la B-20 no està anunciada fins a sobre la mateixa sortida. Com que no sóc assidu d'aquell punt, ja m'he vist anant del carril esquerre al de sortida en menys de 100 metres i amb trànsit dens.
3. Lateral A-7 direcció Tarragona a l'altura de Vila-Seca. A les desviacions indica Tarragona i a l'altra, res. Si has d'anar direcció Salou, segueix la que no diu res (que, a més, es desvia a la dreta).
I segur que hi falten moltíssims exemples més...




