Denisuko ha escrit:I també les linies S1 i S2 amb freqüencies cada 45 minuts (és a dir, hi hauran potser 2 trens a cada linia)
Ja he llegit la nota de premsa d'FGC ,funcionarà durant la nit les línies L6,L7,L8,S1 i S2.I jasta.
Ja n'estic ben fart,perqué ha de funcionar les línies S1 i S2 tota la nit i la S8 no?Quina diferència hi ha?No sòn línies suburbanes?Perqué les suburbanes del Vallès sí,i las del Llobregat no?Potser per qué hi ha un tram de via única i obres,i quan sigui via doble entre Martorell i Barcelona,durant revetlles i nits de cap any ens posarà servei a la nit?
Em sembla una injústicia,ho fa tots els anys a la revetlla amb el Vallès ,la S1 i S2 tota la nit,en canvi la S8 mai ha funcionat tota la nit.I no sòn les dues línies surbanes?En principi em pensava que no ho feien per falta d'infraestrucuta,peró la revetlla de l'any que vé no tenen excusa de posar-hi serveis nocturns a la S8 i també a la S4.
Perqué al Vallès poden anar a passar la nit de Sant Joan a Barcelona,i al Llobregat no,i clar,l pèsim bus nocturn que tenim a aquesta zona,val tenim dues línies,peró dues línies amb frequencies pèssimes i per si fòra poc,son dels Soler i Sauret.
Perqué de Molí Nou cap a Olesa o Martorell no poden posar obrir servei nocturn les nits especials i si ho fan al Vallès?Jo amb un tren cada hora em conformo,el que no potser que alguns puguin disfruteixin de servei de tren i els altres no sent pràcticament de les mateixes caracteristiques.
Les úniques coses que se m'acurreix de per qué FGC no posa servei nocturn a la S8 o S4 són dues;o per falta d'infraestructura,obres de Pallejà,via única,etc...o l'altra opció per que té mimada la del Vallès.
Espero que sigui la primera opció.
👍0👎0