O.M.. Lloret de Mar.
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat va fer pública ahir la concessió de la gestió de l'estació d'autobusos nova de Lloret a la unió temporal d'empreses constituïda per Barcelona Bus, Autocars R. Mas, Coetbus, Teisa i Sarfa. Aquestes empreses gestionaran durant deu anys la nova infraestructura, per on passen cada any prop de dos milions de passatgers i que acull 22 línies de transport comarcals i també d'àmbit estatal i internacional, amb connexions amb països com ara França, Itàlia o Alemanya. Les obres de construcció de la nova estació es van començar el maig del 2005, i es preveu acabar-les aquest pròxim mes de maig. L'objectiu és adaptar-la a les noves necessitats dels usuaris, així com modernitzar les instal·lacions i els serveis. A més a més, també s'aprofitaran els treballs per urbanitzar l'entorn de l'estació, crear espai per a una parada de taxis i construir un aparcament soterrat per a 188 vehicles entre cotxes i motos.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2249609




