Por lo que se ve no se quieren desprender de él y lo quieren conservar para su futuro museo ¡Qué gran noticia!
Saludos
Y enhorabuena a Sarbus por preservar al 143, un nuevo autobús preservado más
Hora i data actual: 27 juny 2026, 01:43
Entrada Autor: trainman » 30 gen. 2007, 17:05
Entrada Autor: trainman » 31 gen. 2007, 17:10
aarongilp ha escrit:Qué bicho es el 143?

Entrada Autor: Marcel Estadella » 01 feb. 2007, 08:10
Entrada Autor: trainman » 17 nov. 2007, 16:09

Entrada Autor: Marcel Estadella » 18 nov. 2007, 10:54
Entrada Autor: trainman » 19 nov. 2007, 16:04
Marcel Estadella ha escrit:Pedro , que la afición por Sarbus se te come los orígenes de alguno ;.)
Y es que el 060 fué con anterioridad el 60 de Martí
Saludos
Marcel

Entrada Autor: Marcel Estadella » 19 nov. 2007, 16:55


Entrada Autor: foronda 141 » 20 nov. 2007, 22:06

Entrada Autor: Marcel Estadella » 20 nov. 2007, 22:51


Entrada Autor: Marcel Estadella » 22 nov. 2007, 01:17
Entrada Autor: Vox » 22 nov. 2007, 01:38
Suposo que ja ho sabreu (segur que sí jeje) però dir que aquest model encara el veig pel Polígon Can Sant Joan, doncs treballo en una empresa d'allà i encara que vaig dormit em fixo en els autobusos del polígon. Que per cert, a les 9AM s'omple amb 9893939393 persones que venen del S55 que arriba a CJ sobre les 9 menys poc.trainman ha escrit:En Can Sant Joan, en la de Sant Cugat también y en la de UAB no lo sé
Saludos
Y además del 143 parece que también se va a preservar para el museo de Sarbus un autobús de cada modelo, es decir, un Scania K92/93, un Volvo B10M, etc

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » 24 nov. 2007, 01:10
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026