a l'enllaç que hi ha entre L2 i L4 en el tram La Pau - Verneda m'he fixat que estan construïnt una estructura metàl·lica semblant a una passarel·la i i també observo certs objectes a les vies que no identifico.
Acostumo, tot viatjant casa-curro curro-casa, a fixar-me en aquell enllaç perquè "en ocasiones veo 1000es".
Algú sap què estan fent?



