-megafonia a Plaça Catunya FGC dient correspondència amb renfe línies R1,R3 i R4,vaig ser-hi fa una setmana,i encara no deien la R7,la unitat era la 112.17.
-A Gornal encara diuen la R1.
-Als plànols d'ATM i FGC quan hi han els trens posa que la R1 arriba al aeroport quan fa un botifler de temps que ja no ho fan
-I que avui a la 213.22,em trobi al termometre que al Palau està tapat amb una pegatina que posa El Palau fosc i abaix la S7!!!Igual que a Espanya,que és aixó de tenir posada encara la S7 quan fa un botifler de temps que no existeix aquesta línia?A totes les 213 que hi he pujat ja no ho posa,quan ho he vist,m'he quedat.
I avui a una estació de la R1 de rodalies ende he vist un plànol on no posava ni la R7,ni l'estació de Cabrera de Mar,ni les correspondències amb el Tram a Cornellà i a Sant Adrià,peró que és aixó.
-A part de veure 400's on no hi apareix en el plànol l'L11 i que a la megafonia del 4000 a Marina no diuen la correspondència amb tranvia.
En coneixeu mès?Saben actualitzar-se les companyes de TP a les modificacions que és fan?O pasen de tot?






