Sóc nou per aquí, m'ha agradat sempre molt això d'imaginar-me què faria si jo manés (jejeje), i què faria amb les línies de trens i metro, i la veritat és que estic molt preocupat per com van les coses. No, no parlo de les avaries per les obres de l'AVE només, no, sinó perquè em sembla que ningú està posant les bases per a un futur de transport públic decent i útil a l'àrea de Barcelona.
Un amic m'ha parlat d'aquest fòrum, i m'ha comentat que per aquí defenseu també, com jo, que s'ha de canviar urgentment l'estructura de la xarxa de rodalies, perquè ara ja no n'hi caben més. Ara mateix veig indignat com es gasten una pasta immensa en remodelar Sants, volen prendre un risc al meu entendre innecessari amb la Sagrada Família i l'AVE pel mig de Barcelona, estan ignorant les obvietats, i és que cal foradar per altres entrades de Barcelona, i no sé, no veig que ningú estigui pel tema, en general. Vaja, que si les coses han de seguir aquest camí, en 10 anys tindrem una xarxa de pena i sense possibilitats d'arreglar-la a temps ja.
Abans de registrar-me he estat llegint propostes de foradar la Diagonal i la Gran Via, i em sembla molt interessant tot plegat. Sabeu si algú de dalt (vull dir responsables o polítics) s'ha pronunciat mai en aquest aspecte, o és totalment un tema tabú?
I quant al metro, tres quarts del mateix... Em sembla patètic que la L3 s'acabi on s'acaba, que la L3 i la L4 tinguin el traçat que tenen, que la L2 no arribi ja a l'aeroport des de fa temps... etc. No sé, suposo que per aquí no em sentiré gaire sol, jeje...
Molt de gust, anirem parlant!