A la informacio que donen en aquestes tipiques enganxines que posen a les andanes no expliquen a que es deu aquest tall.
Espero que sigui per una obertura inmediata de la L9 o perque d'una vegada utilitzin les dues vies a Fondo, que sempre fan cua els trens molts cops des de Baró de Viver i es perden molts minuts.




