Que os assemblaria organitzar una passejada descomunal per el Metro de Barcelona (FMB)? Recorrer un dia, d'una sola tirada absolutament totes les lineas sense deixar-se ni una sola estació.
Uiiii, Supermegafrikada.
Matinar, kedar en un punt en concret....mmm menjar dins el FMB (a algun bareto o cafeteria dels que es troben a moltes estacions) continuar recorren el metro.
Buenu, que os sembla la idea? La idea es fer-ho durant un pont , pk un disabte normal tot el dia al metro va a ser ke no,
y un diumenge.....uuiii les frecuencies, i dupto trobar un bareto obert.
Saludeishons.





