Fer fotos al Metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 1092
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Fer fotos al Metro

Entrada Autor: oscar440 » 06 març 2007, 19:43

Hola. Com que m´imagino que és prohibit fer fotos al Metro de Barcelona (encara que no he vist cap rètol a cap estació que ho prohibeixi), m´agradaria saber què s´ha de fer per tal de poder fer fotos, on s´ha de demanar "l´autorització" (si es que en fan o existeix)... :?: :!:

Salutacions.
00



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 06 març 2007, 19:48

Hola!

És prohibit fer fotos al Metro de Barcelona sense autorització :P , si bé el 99'99% de les fotos de barnametro.org (la pàgina del menda) són fetes sense autorització. :D

Si en necessites, cal que t'adrecis a les oficines de la Zona Franca. Primer cal que truquis a la centraleta de TMB (no tinc el número de telèfon, però està per tot arreu, per exemple als minimapes de butxaca aquests que pots trobar a qualsevol estació); després hauràs d'enviar les teves dades i hora, data i lloc per fer fotos i caldrà que passis a buscar el permís a la Zona Franca. ;)

Jo només he demanat permís per entrar i fotografiar a Can Boixeres un 1000 al corredor de la mort. :'(

Salut!
00


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 1092
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » 06 març 2007, 19:57

JaMiRo! ha escrit:Hola!

És prohibit fer fotos al Metro de Barcelona sense autorització :P , si bé el 99'99% de les fotos de barnametro.org (la pàgina del menda) són fetes sense autorització. :D

Si en necessites, cal que t'adrecis a les oficines de la Zona Franca. Primer cal que truquis a la centraleta de TMB (no tinc el número de telèfon, però està per tot arreu, per exemple als minimapes de butxaca aquests que pots trobar a qualsevol estació); després hauràs d'enviar les teves dades i hora, data i lloc per fer fotos i caldrà que passis a buscar el permís a la Zona Franca. ;)

Jo només he demanat permís per entrar i fotografiar a Can Boixeres un 1000 al corredor de la mort. :'(

Salut!
Ok, gràcies company... ;) :!:

Salutacions.
00



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » 06 març 2007, 20:04

JaMiRo! ha escrit:....centraleta de TMB....
93 214 8000
00


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » 06 març 2007, 20:43

Denisuko ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:....centraleta de TMB....
93 214 8000
93 214 7000 Centraleta Zona Franca (oficines)
93 214 8000 Centraleta Sagrera (però no s'encarreguen d'aquests temes) (que jo sàpiga...)
00



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » 06 març 2007, 21:23

Algú em pot dir on posa al reglament de FMB que està prohibit fer fotos? :oops:
00


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”