Aixi doncs em passo a la t-50/30 ???, pero abans diu-me siusplau quien inconvenients n'hihan
Gracias.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 05:00

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » 08 març 2007, 20:08
Entrada Autor: George85 » 08 març 2007, 20:56
Entrada Autor: entfe001 » 08 març 2007, 21:20

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » 09 març 2007, 06:22

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 09 març 2007, 09:01
Entrada Autor: Platanito » 09 març 2007, 10:18
Ja, però això també vol dir que si compres una T-Mes de sis zones i la marques a Barcelona et pots moure per tota la regió, mentre que si la marques a Manresa, per exemple, no la pots fer servir per anar a Blanes. De fet, recordo una carta a un diari on un usuari es queixava d'això...La mala conciència ha escrit: En el cas particular del trajecte Barcelona - Terrassa (3 zones) hi ha una "trampa" que et pot resultar d'especial interès: si no han canviat les coses, una targeta de viatges il·limitats considera sempre que l'origen del teu desplaçament és l'estació on has marcat per primera vegada la targeta, independentment d'on l'hagis marcada per començar el viatge que facis. En particular, això et permet viatjar de Barcelona a Terrassa amb una T-Mes de dues zones si la primera validació s'ha fet a la zona de Sant Cugat del Vallès / Cerdanyola / Sabadell. Això vol dir que amb una T-Mes de dues zones faries prou amb els desplaçaments que has explicat.
Entrada Autor: Guigui » 09 març 2007, 10:42
Per cert, oi que no hi ha títols integrats de 12 zones? Això vol dir que un manresà, vigatà, etc. per força haurà de fer servir el truc aquell si no vol gastar-se una fortuna en desplaçaments a l'altre cap del reialme atemenc.👍35Platanito ha escrit:Ja, però això també vol dir que si compres una T-Mes de sis zones i la marques a Barcelona et pots moure per tota la regió, mentre que si la marques a Manresa, per exemple, no la pots fer servir per anar a Blanes. De fet, recordo una carta a un diari on un usuari es queixava d'això...
Entrada Autor: entfe001 » 09 març 2007, 11:40

Entrada Autor: Mortadel·lo » 09 març 2007, 12:30
Entrada Autor: UT596001 » 09 març 2007, 21:39
De fet, jo a l'estiu m'he fartat d'anar de Castellar a Barcelona amb una T-Jove de 2 zones validada per primer cop a Sabadell. I mai m'ha donat problemes.entfe001 ha escrit:Que quedi clar que el que he dit no és il·legal. Només és aprofitar un forat legal en la forma de considerar els desplaçaments en títols de viatges il·limitats.
No he trobat a la web de l'ATM les condicions exactes d'utilització dels abonaments il·limitats, però als cartells de Renfe posa ben clar que, en cas de títols de viatges il·limitats, l'origen del viatge serà sempre el de la zona de la primera validació.
Entrada Autor: UT596001 » 09 març 2007, 21:40
Jo he anat de Sant Vicenç de Calders a Castellar amb una T-10 de 6 zones i a la Vallesana em va marcar el transbord sense problemes.Mortadel·lo ha escrit:em sembla que aquí falla alguna cosa perquè no hi ha títols de més de 6 zones, així que de manresa pots anar on vulguis amb un títol de 6 zones
Entrada Autor: entfe001 » 09 març 2007, 22:23
Jo he anat de Barcelona a Terrassa amb Renfe amb una T-Jove de dues zones validada a Sant Cugat i he pogut sortir sense problemes passant el bitllet per les validadores de sortida tant de Terrassa com de Sant Andreu Arenal i sense necessitat de fer cap validació addicional a la zona 2.UT596001 ha escrit:De fet, jo a l'estiu m'he fartat d'anar de Castellar a Barcelona amb una T-Jove de 2 zones validada per primer cop a Sabadell. I mai m'ha donat problemes.entfe001 ha escrit:Que quedi clar que el que he dit no és il·legal. Només és aprofitar un forat legal en la forma de considerar els desplaçaments en títols de viatges il·limitats.
No he trobat a la web de l'ATM les condicions exactes d'utilització dels abonaments il·limitats, però als cartells de Renfe posa ben clar que, en cas de títols de viatges il·limitats, l'origen del viatge serà sempre el de la zona de la primera validació.
Ara, que bé és veritat que per anar de Castellar a Barcelona s'ha de fer canvi a Sabadell per nassos, menys quan vas amb la N65.

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » 10 març 2007, 00:24
Entrada Autor: entfe001 » 10 març 2007, 21:16

Entrada Autor: liniadelRipollés » 10 març 2007, 21:20
entfe001 ha escrit:El Carnet Jove, a efectes ferroviaris, només serveix per a trajectes regionals i de llarg recorregut de Renfe i per als funiculars i cremalleres de FGC. A mi em resulta especialment útil perquè sóc usuari habitual dels trens entre Girona i Barcelona.
Entrada Autor: entfe001 » 10 març 2007, 21:31
PerepunyetesliniadelRipollés ha escrit:Excepte funi de Vallvidrera. També val per treure bitllets del telecabina del PIc de l'Àliga, a Queralbs.
entfe001 ha escrit:El Carnet Jove, a efectes ferroviaris, només serveix per a trajectes regionals i de llarg recorregut de Renfe i per als funiculars i cremalleres de FGC. A mi em resulta especialment útil perquè sóc usuari habitual dels trens entre Girona i Barcelona.
Entrada Autor: UT596001 » 10 març 2007, 23:03
Però la T-Jove de 2 zones és bastant més econòmica que 3 T-50/30 de 3 zones, a part que em dona molt més marge a l'hora de moure'm per la comarca al estar tan "sectorizada", i arribar tant a Barcelona com gran part de la comarca veïna del Vallès Oriental.entfe001 ha escrit:Per a dues zones, la T-Jove és un xic més cara que tres T-50/30. En el meu cas vaig comprar-la perquè entremig queia Setmana Santa que em trencava pel mig una T-50/30, només per això em va sortir a compte (bé, i també perquè vaig fer uns quants viatges "de més" dels que normalment feia).
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026