Després de veure i analitzar el gràfic del Periodico d´avui on ofereix detall de l´intercanviador de la pl. de les Glòries es veu bastant clar que la línia del Baix llobregat de FGC que entrarà a la Pl. Glòries per Diagonal podria anar a parar a l´estació de França que juntamnet amb els tramvies i una possible arribada dels FGC del Vallès a la pl. de les Glòries via c/ Casp (recordem que a casp, és on anirà a parar la nova cua de maniobres de Pl. Catalunya segons un estudi del dpt. d´obres públiques de la Generalitat) podria convertir l´Estació de França en una gran central ferroviària de FGC i tramvies.
La veritat és que seria genial.
Veure noticia i gràfics:
http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... PK=1022&h=






