El Dimarts la meva dona estava com cada dia esperan el tren a l'estacio de Provença cap a les 17,30 aprox, estava llegint un llibre, i en el moment d'anar a pujar al tren li va caure el punt de llibre a la via, es cert que es un punt de llibre sense importancia, pero en aquest cas te un valor sentimental, ja que al va fer la meva filla quan era petita.
Va trucar al servei d'atencio a client, i molt amablement can pendre nota i tot i que consideraban molt dificil, si no imposible la seva recuperació, li van demanar que passes a l'endema
SORPRESA, a l'endema tenien el punt de llibre
Aixo vol dir que es va pendre en serio un fet tran simple com aquest, desde aqui vull fer un aplaudiment per aquest servei
Ja se que es una tonteria pero tenia ganes de comentarlo


