Salutacions!
La direcció es:
http://groups.msn.com/FCMB
Sereu ben rebuts!!!!!!!!!!!!
Hora i data actual: 25 juny 2026, 22:39

Entrada Autor: Serie-1000-metro » 29 juny 2005, 13:31

Entrada Autor: josep_serre » 29 juny 2005, 15:05

Entrada Autor: Serie-1000-metro » 29 juny 2005, 15:10
Entrada Autor: aarongilp » 29 juny 2005, 18:44


Entrada Autor: Serie-1000-metro » 29 juny 2005, 19:57

Entrada Autor: josep_serre » 29 juny 2005, 20:01

Entrada Autor: Santfeliuenc » 01 jul. 2005, 20:49
Entrada Autor: abegot » 01 jul. 2005, 21:24

Entrada Autor: josep_serre » 01 jul. 2005, 22:44

Entrada Autor: Serie-1000-metro » 01 jul. 2005, 22:48

Entrada Autor: Serie-1000-metro » 01 jul. 2005, 23:25

Entrada Autor: josep_serre » 01 jul. 2005, 23:37
Entrada Autor: wefer » 02 jul. 2005, 00:33
Serie-1000-metro ha escrit:segur que si ages posat que era un foro amb fotus del metro de Barcelona ple de actrius porno despullades, agesis anat a veurel,

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 10 nov. 2007, 22:51
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026