Algú en sap alguna cosa?
PD:Aprofito per dir que renfe rodalies te mimadala R1,i la R4 mentrestant,marginada

Hora i data actual: 16 set. 2025, 07:07
Entrada Autor: Mako448 » 19 març 2007, 10:38
Entrada Autor: Mako448 » 19 març 2007, 11:49
Entrada Autor: EUKibo » 19 març 2007, 20:14
Entrada Autor: Mako448 » 19 març 2007, 22:33
Entrada Autor: Trenscat » 19 març 2007, 23:33
Pel què s'ha donat a entendre són serveis que abans acabaven a Mataró que ara ho faran a Arenys...Mako448 ha escrit:M'agradaria saber quin serveis són els que s'amplian a Arenys de Mar.
Vull veure un tren amb els inidicadors posant "Arenys de Mar",i sí és un civia,mijor que mijor![]()
Peró els nous serveis s'incrementen fins a Arenys o fins a Calella?Esque a la notícia no ho deia gaire clar.
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 20 març 2007, 11:38
Entrada Autor: Mako448 » 20 març 2007, 15:31
Entrada Autor: UT596001 » 20 març 2007, 15:39
I augmentar la frequència de festius al tram Martorell-Terrassa. Abans era un tren cada mitja hora, ara un cada 20 minuts, cosa que a mi em va anar fenomenal doncs em va escurçar molt el temps de trajecte envers Cerdanyola i Barcelona.Mako448 ha escrit:Lúnic que han fet a la R4 en els últims anys ha sigut la nova estació de Vilafranca i allargar R1's fins Molins(i 3 minuts darrere d'un tren que va cap a Vilafranca o Sant Vicenç)
Entrada Autor: UT596001 » 20 març 2007, 15:42
Sóc partidari més aviat de prolongar els C1 que acaben a Molins fins Cerdanyola-Universitat, i inclús d'allà cap a Montcada Bifurcació, Sant Andreu Comtal i d'allà per el triangle un altre cop cap al Maresme.Mako448 ha escrit:I mijor no parlem dels enllaços R7/R4 a Cerdanyola i Castellbisbal.
Són nefastos
Entrada Autor: Mako448 » 20 març 2007, 16:57
Entrada Autor: UT596001 » 20 març 2007, 17:02
Els trens per anar de la UAB a Terrassa han de fer el canvi de sentit (inversió de marxa) a Cerdanyola.Mako448 ha escrit:Encara que la relació Terrassa/UAB-Mataró mès val que ès quedi a UAB,mès per res perqué a Cerdanyola haurien de canviar de sentit(desconec si en aquella zona hi ha una via que vagui de la Papiol-Molet i conecti amb la R4 sentit Terrassa i Manresa,perqué si no s'hauria de fer un canvi de sentit,i no el veig bona idea perqué a Pl.Catalunya ja hi ha un lio amb els trens a Martorell,havent a Terrassa a les dues vies,molta confusió!!
Entrada Autor: Mako448 » 20 març 2007, 17:08
Doncs mijor que és quedin a Cerdanyola UAB i sí de cas,l'ampliaria a Montcada Birfuració o a Sant Andreu Arenal.UT596001 ha escrit:
Els trens per anar de la UAB a Terrassa han de fer el canvi de sentit (inversió de marxa) a Cerdanyola.
Entrada Autor: trainman » 20 març 2007, 17:09
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025