Sortida matinal per visita el funiculars de FGC (1er part) amb tren i bus històric.
08,00 Concentració al vestibul de Pl. Catalunya FGC.
08,05 Sortida en Tren convencional cap a Peu Funicular.
08,15 Arribada a Peu Funicular i transbordament al Funicular.
08,40 Arribada a Vallvidrera i visita a les instalacions.
09,15 Transbordament al Bus-16 i sortida cap a Olesa per la muntanya amb un recorregut molt pintoresc i ben poc conegut. Al decurs d'aquest trajecte es distribuirà un petit refrigeri-esmorzar. (A partir de Molins de Rei es poden veure en part, les obres de l'AVE desde lluny -no farem parades-).
10,40 Arribada a Olesa i visita a les instalacions del Telefèric.
11,02 Sortida en telefèric cap a Esparreguera.
11,45 Sortida des d'Esparreguera cap a Gelida. (carretera+autopista).
12,15 Arribada a l'estació inferior del Funicular i visita a instalacions.
12,40 Petit recorregut amb el Bus-16 per veure una part del traçat.
13,15 Inici del viatge de tornada des de Gelida cap a Barcelona.
14,00 Arribada a Pl. Reina Maria Cristina (Corte Inglés) i fi del viatge (possibilitat de transbordament al Tramvia, Metro L3 y Bus Urbà)
El preu de l’activitat és de 15 euros i inclou:
1. Bitllets dels viatges amb FGC i funiculars.
2. Refrigeri esmorzar
3. Peatges de l’autopista i trasllat amb bus.
El número d’assistens estarà limitat a un màxim de 40 persones.
Els bitllets estaran a la venda a partir de dimarts 20 de Març a la seu de l'AAFCB





