Joan Escofet (laMalla.net)
Els Mossos d'Esquadra van detenir, el passat divendres, 16 persones a Sabadell (el Vallès Occidental) per, presumptament, destrossar un vagó de tren. 14 dels detinguts són menors d'edat i un parell ja havia complert els 18 anys. Havien pujat al comboi a Barcelona i es dirigien a Terrassa.
Els fets van passar a les 21:30 hores del divendres 16 de març. El grup de joves estava destrossant un vagó a l'estació de Sabadell Centre i els Mossos els van detenir a la parada de Sabadell Nord. Se'ls acusa dels delictes de desordres públics i de danys.
El vagó presentava set vidres exteriors (que són dobles) trancats, les portes interiors de separació dels vagons destrossats i molts desperfectes.
Tot plegat, suma 5.000 euros.
http://www.lamalla.net/canal/localia/no ... ?id=163774
Publicat 20/03/2007 - 10:26h
Enllaços
* Mossos d'Esquadra - http://www.gencat.cat/mossos
* Renfe - http://www.renfe.es/




