Per aquesta setmana santa he proposat a un parell d'amics d'anar a fer una visita a les estacions (passadissos) abandonats de Plaça Catalunya i del Cot.
Ara se m'ha ocorregut de proposar aquí una trobada per a visitar estacions fantasmes del metro i el tren, de cara a aquesta setmana santa. Què us sembla la idea?








