Jo vaig estar a Paris fa un any i mig i vaig veure la Torre Eiffel, l'arc de triomf i el metro, i el metro, i el metro i a mes tambe vaig veure el metro..............................
A mes vaig deixar el cotxe a 40 Km de Paris i vaig arribar al centre amb "RODALIES" amb uns trens en els que nomes habia pujat al MSTS.
La veritat es que es una xarxa impresionant, els viaductes elevats tipus metros americans, els vagons amb rodes de neumatics, les ampliacions a la DEFENSE, les estacions restaurades, les boques modernistes, etc.. etc.. bonissim.
A mes vaig comprar 4 llibres de la historia del metro de Paris amb unes fotos antigues de la construcció, planols molt ven fets en els que veus la ubicacio de le vies, traÇAt, planols transversals amb la secció de les estacions, galeries, ojala algun dia aqui fagin algo semblant, perque els vaig comprar a la "oficina" del metro i 2 estaven editats per mateix Metro, a mes aqui son introbables, son una pasada per a qui li agradi aixo dels tunels .
I amb Cotxe, Paris esta a unes 14 hores anant amb calma i sin "prisas" encara que se de un que va fer Paris-Barcelona amb un SEAT 850 sense parar mes que per "miccionar" i posar benzina, en 9 hores ( el SEAT 850 no anira mes de 110 KM/h)
👍0👎0