Una sèrie de coindidències i fatalitats van desembocar en la col·lisió a la pista entre dos Boeing 747 (jumbo), quan anaven a enlairar-se amb els dipòsits plens de querosè.
Crec que hi ha convocat un acte d'inauguració d'un monument a les víctimes al mateix aeroport, avui conegut oficialment com Tenerife Norte (TFN).
Diumenge passat, El Periódico li dedicava quatre planes i la portada d'el Quadern del Diumenge. Una informació molt aclaridora, per cert.
Salut !!

