En cas afirmatiu, qui serà per aquí, i a qui li agradaria passar-s'hi?
Arriba l'època de l'orxata?
Arriba l'època de l'orxata?
Hola! Avui he passat pel davant de l'orxateria Sirvent de Parlament, i estava tancada. Pot ser que la setmana que ve l'obrin i innaugurin la temporada?
- Mortadel·lo
- N9

- Entrades: 1381
jo ja m'he pres la primera de la temporada 8)
ES PELIGROSO ASOMARSE
Ostres, m'acabo d'imaginar a 40 fotracataires entrant dins una 6000 amb una orxata a la ma
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Mortadel·lo
- N9

si segueixes ronda sant pau avall, passada la moritz hi ha una pastisseria-cafeteria-orxateria també sirvent i ja tenen orxata 
ES PELIGROSO ASOMARSE
Ja sé quina dius. Però, tot i que es diuen igual, no són la mateixa empresa. D'aquí el pitote que tenen entre ells, i el per què a la botiga de Parlament insistien abans en que no tenien sucursals (Ara tenen la de Balmes, però les altres botigues no tenen res a veure). Fins i tot, he arribat a veure una que es deia igual a Tarragona, però tampoc té relació amb cap d'aquestes dues.
- Mortadel·lo
- N9

i més que n'hi ha! (com a mínim dues més a barcelona)
ES PELIGROSO ASOMARSE
Ronda Sant Pau o Ronda Sant Antoni?Mortadel·lo ha escrit:si segueixes ronda sant pau avall, passada la moritz hi ha una pastisseria-cafeteria-orxateria també sirvent i ja tenen orxata
Si és passada la Moritz, ha de ser Sant Antoni.
- Mortadel·lo
- N9

norrrr, és ronda sant pere, és gairebé tocant a Paral·lel ja
ES PELIGROSO ASOMARSE
Doncs si és tocant a Paral·lel, només pot ser Ronda St. Pau.Mortadel·lo ha escrit:norrrr, és ronda sant pere, és gairebé tocant a Paral·lel ja
Quin merder!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
I no serà la Ronda Litoral?

Ronda de Sant Pere, és a on hi han els famosíssims grans magatzems, i Ronda de Sant Pau, la que va a parar a Paral·lel, i a on hi ha el Sirvent que no és el mateix que el de Parlament. ho he aclarit tot?
A les hores, llenço la pregunta: hi haurà algún dia Trobada orxatera II?
- Serie-1000-metro
- N7

- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Metring maca, per mi encantat de anar a fer una orxata tots junts, va qui mes s'apunta?
Llista:
-Metring
-Serie-1000-metro
Qui mes?????
Salut i peles!!!
Llista:
-Metring
-Serie-1000-metro
Qui mes?????
Salut i peles!!!
Jo m'hi apunto, però en aquest cas no sé jo si és necessari fer llista, ja que no hi ha aforament màxim previst (o sí...). Qui vulgui venir que vingui, i qui no, no...no? Jo ja ho dic que vinc...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Home, per lo del aforament...de vegades es pot estar molt estret allà, al menys que obrin l'altra part també 
Em refería a que així com a les visites al Triangle (per exemple) és obligatori no passar d'un cert nombre de persones i per tant, qui primer arriba primer entra, en una trobada d'aquest estil una mica tan és si sóm 10 o 20...evidentment al final sí que caldria fer una llista orientativa, quan faltéssin un o dos dies...però no ara, crec jo.metring ha escrit:Home, per lo del aforament...de vegades es pot estar molt estret allà, al menys que obrin l'altra part també

Ja ho sé, era conya
Només faltaria que aquí haguessim de fer una llista, i fins l'últim dia haguessin extres mirant si poden entrar a l'orxateria o no

- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Pista: el 2 de maig és l'aniversari del FoTraCat...
Jo personalment el 2 de maig (i qualsevol altre dia, de dilluns a dijous) ho tinc més que complicat, impossible. Però, si em quedés a Barcelona l'1 de maig, seria una possibilitat...
Jo personalment el 2 de maig (i qualsevol altre dia, de dilluns a dijous) ho tinc més que complicat, impossible. Però, si em quedés a Barcelona l'1 de maig, seria una possibilitat...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Doncs jo dic que millor el cap de setmana del 13 de Maig, és que als altres no puc