---------------------------------------
ERC proposa fusionar TMB i FGC per assumir Rodalies
Redacció
El candidat d'ERC a l'alcaldia de Barcelona, Jordi Portabella, va proposar ahir la creació d'una "única empresa" operadora ferroviària catalana que assumeixi la gestió de tots els ferrocarrils metropolitans i la xarxa de metro de Barcelona. D'aquesta forma, hi hauria una xarxa única de transport de 19 línies que uniria Barcelona amb les principals ciutats de la primera i la segona corona.
[...]




