Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc. Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
És sorprenent però no he organitzat encara cap encontre a una estació amb blocatge telefònic i senyalització mecànica d'ADIF. AIXO NO POT SER.
Necessito un llistat de persones que es preapuntarien a una trobada d'aquestes característiques a la línia de Teruel (entre Teruel i Zaragoza) o a la de Cuenca (Rodalia València).
Ara que ho penso a Cariñena hi ha un enclavament electromecànic amb senyals de barret...
Compteu de fer una nit d'hotel.
👍0👎0
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Malgrat que fa 2 anys m'ho vaig passar molt be amb el Sr Ripolles viatjant per la linia Sagunt - Saragossa, ara ja no m'hi puc apuntar. Tinc altres reponsabilitats 👍10
Us va bé sortir el dia 27 d'abril a les 16:00 a l'Estació del Nord? Autocars SAMAR arribada 21.30
O preferiu Estació França 16:00 ALVIA + Regional + maniobres amb braç mecànic de maniobra? Arribada 22:15
Per cert, tinc dos de circulació bojos allà per la zona...un fa bitllets Santa Eulalia del Campo-Barcelona sense gaires miraments...i l'altre disfruta amb...
👍0👎0
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 abr. 2007, 22:04, en total s’ha editat 1 vegada.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Ooooiiiii per a que no tingui fred, quan faci l'anyet li regalarem una gorreta de cap d'estació...
no serà el primer nen a qui li col.loco, però sí el primer de fill d'aficionat...
davida ha escrit:Malgrat que fa 2 anys m'ho vaig passar molt be amb el Sr Ripolles viatjant per la linia Sagunt - Saragossa, ara ja no m'hi puc apuntar. Tinc altres reponsabilitats
👍0👎0
Jo em comprometo al viatge, pel que fa a les preferències considero que aquetes les ha de marcar l'organitzador del viatge o si ho prefereixes diré que m'és indiferent.
👍0👎0
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Sigui la data que sigui decidiu-la ja, doncs jo ho he de combinar amb la feina, per tenir la tarda de divendres lliure, no vull no poder-hi anar i tenir a davant algú que em diu a la cara que hi va mentre treballo
👍0👎0
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Jo vinc depenen de dues coses: del dia i de si ve en Josep Serre, si be ell, jo no i vaic, no menfio d'ell dormint sota el mateix sostre, encara que sigi en habitacións diferents.