La Vanguardia, 14.04.07
http://www.mobilitatsostenible.org/not07/0416-lv-d.pdf
Hora i data actual: 26 juny 2026, 01:10

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 17 abr. 2007, 12:21
Entrada Autor: mikado » 17 abr. 2007, 13:50
Y dos huevos duros ¡¡¡¡Ecomobisostrans ha escrit:Hereu propone media hora más de metro los días laborables
La Vanguardia, 14.04.07
http://www.mobilitatsostenible.org/not07/0416-lv-d.pdf
Entrada Autor: UT596001 » 17 abr. 2007, 15:19
Entrada Autor: Mako448 » 17 abr. 2007, 15:59
Entrada Autor: Denisuko » 17 abr. 2007, 18:29

Entrada Autor: fernandako » 24 abr. 2007, 06:16
Tu no tienes ni idea de la gente que acaba de trabajar a las 00:00.Denisuko ha escrit:Es nota que no és ell qui farà aquesta mitja hora extra, ell per parlar el que sigui, apart que es practicament impossible ja que el temps per a manteniment es reduiria i llavors treurien hores per fer manteniment a les vies i infraestructures
Entrada Autor: Denisuko » 24 abr. 2007, 12:12
Ya te digo yo que no, y puedes ir a comprovarlo a cualquier estación, incluso te puedo llegar a asegurar que compañeros motoristas de trenes pasan por estaciones como Catalunya L3 y me dicen q paran y nadie sube y nadie baja, y en horas entre 00:00 y 00:30.fernandako ha escrit: Tu no tienes ni idea de la gente que acaba de trabajar a las 00:00.
Seguro que se útilizaría más el metro de 00:00 a 00:30, que de 23:00 a 00:00.
Entrada Autor: EUKibo » 24 abr. 2007, 17:23
Entrada Autor: Mako448 » 24 abr. 2007, 19:51
Doncs espera't a que obrin Martorell Central,que amb l'obertura d'aquesta estació els de la RENFE guanyaran clients de passatgers de les línies R5 i R6 que faran el canvi a Martorell i aniràn molt mès ràpids.La gent prefirà doncs fer el canvi a Martorell i agafar renfe per continuar fins a Barcelona,que a mès els deixa al mateix centre de Barcelona mentre que a FGC trigues mès i a Espanya has de canviar al metro.EUKibo ha escrit:
Aquest any el transport public agafara molts molts molts passatgers nous per part de metro, bus metropolita i FGC i sense millores extremes d'infrastructura, llàstima que l'operador negre no fagi mes que perdre passatgers, colapsar les rondes i fer la vida possible als de les rodalies de Barcelona, i llastima també el que triguen per les extensions de metro abans esmentades que son uns minims molt minims que fa anys que ja haurien d'haver estat.
Entrada Autor: Trenscat » 24 abr. 2007, 20:35
De fet jo crec que una mica la intenció de FGC ja és una mica aquesta, malgrat que perdin clientela. Si els interessés mantenir els viatgers dels R5 i R6 fins a Barcelona sigui com sigui haurien fet més apartadors per poder fer avançaments. De tota manera, per molt còmode que sigui l'enllaç a Martorell Central penseu que la majoria de gent no el farà perquè prefereix seguir en el mateix tren ja que hi és i no "perdre el temps" per poc que sigui canviant de temps. Tampoc estem parlant en el cas de R5 i R6 d'una diferència de temps tan bèstia: un R5/R6 de Martorell a Pl.Espanya triga 37 minuts i un tren de la línia R4 de Martorell a Sants en triga 28/30.Mako448 ha escrit:Doncs espera't a que obrin Martorell Central,que amb l'obertura d'aquesta estació els de la RENFE guanyaran clients de passatgers de les línies R5 i R6 que faran el canvi a Martorell i aniràn molt mès ràpids.La gent prefirà doncs fer el canvi a Martorell i agafar renfe per continuar fins a Barcelona,que a mès els deixa al mateix centre de Barcelona mentre que a FGC trigues mès i a Espanya has de canviar al metro.EUKibo ha escrit:
Aquest any el transport public agafara molts molts molts passatgers nous per part de metro, bus metropolita i FGC i sense millores extremes d'infrastructura, llàstima que l'operador negre no fagi mes que perdre passatgers, colapsar les rondes i fer la vida possible als de les rodalies de Barcelona, i llastima també el que triguen per les extensions de metro abans esmentades que son uns minims molt minims que fa anys que ja haurien d'haver estat.
Per mala sort Renfe lleparà uns quants clients de FGC,sobretot usuaris de la R6,i alguns de la R5.
Entrada Autor: EUKibo » 24 abr. 2007, 20:58
Entrada Autor: Mako448 » 24 abr. 2007, 22:33
Entrada Autor: UT596001 » 25 abr. 2007, 15:36
Amb la frequència actual de trens evidenment la gent continuarà amb FGC fins a Barcelona. En canvi, quan es posin en marxa els metros comarcals del Bages i l'Anoia com pràcticament tots els trens acabaran a Martorell doncs llavors és quan la gent farà el canvi a RENFE per baixar a Barcelona.Trenscat ha escrit:De fet jo crec que una mica la intenció de FGC ja és una mica aquesta, malgrat que perdin clientela. Si els interessés mantenir els viatgers dels R5 i R6 fins a Barcelona sigui com sigui haurien fet més apartadors per poder fer avançaments. De tota manera, per molt còmode que sigui l'enllaç a Martorell Central penseu que la majoria de gent no el farà perquè prefereix seguir en el mateix tren ja que hi és i no "perdre el temps" per poc que sigui canviant de temps. Tampoc estem parlant en el cas de R5 i R6 d'una diferència de temps tan bèstia: un R5/R6 de Martorell a Pl.Espanya triga 37 minuts i un tren de la línia R4 de Martorell a Sants en triga 28/30.Mako448 ha escrit:Doncs espera't a que obrin Martorell Central,que amb l'obertura d'aquesta estació els de la RENFE guanyaran clients de passatgers de les línies R5 i R6 que faran el canvi a Martorell i aniràn molt mès ràpids.La gent prefirà doncs fer el canvi a Martorell i agafar renfe per continuar fins a Barcelona,que a mès els deixa al mateix centre de Barcelona mentre que a FGC trigues mès i a Espanya has de canviar al metro.EUKibo ha escrit:
Aquest any el transport public agafara molts molts molts passatgers nous per part de metro, bus metropolita i FGC i sense millores extremes d'infrastructura, llàstima que l'operador negre no fagi mes que perdre passatgers, colapsar les rondes i fer la vida possible als de les rodalies de Barcelona, i llastima també el que triguen per les extensions de metro abans esmentades que son uns minims molt minims que fa anys que ja haurien d'haver estat.
Per mala sort Renfe lleparà uns quants clients de FGC,sobretot usuaris de la R6,i alguns de la R5.
Entrada Autor: sortrens » 05 maig 2007, 00:57
M'assembla perfecte, tot i que jo posaria una hora més. Hi ha molta gent que treballa de nitEcomobisostrans ha escrit:Hereu propone media hora más de metro los días laborables
La Vanguardia, 14.04.07
http://www.mobilitatsostenible.org/not07/0416-lv-d.pdf
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026