A partir del proper dia 18 d’Abril de 2007, es procedirà a la modificació dels horaris de totes les línies de NITBUS, augmentant la freqüència de pas, tots els dies de la setmana, a 20 minuts.
A més d’aquesta millora horària, es procedirà a les següents modificacions de recorregut:
N2: Ampliació de recorregut de la línea a Badalona, arribant fins la Pl. Assemblea de Catalunya.
N13: Modificació de la parada d’origen/final a Pl. Catalunya (Barcelona)
N16: Ampliació de recorregut de la línia a Castelldefels, arribant fins a Bellamar.
A partir del dia 18 d’abril per la tarda estaran disponibles els nous horaris a la nostra pàgina web.
SALUDOS











