No sé si ja se sabia però... avuí he trobat això que por interessar a més d'un
http://www.busdrivergame.com/
Hora i data actual: 18 jul. 2026, 05:54
Entrada Autor: Gersenz » 17 abr. 2007, 21:56
Entrada Autor: wefer » 19 abr. 2007, 23:47

Entrada Autor: tintin » 27 des. 2009, 11:05

Entrada Autor: ElDesi1994 » 27 des. 2009, 13:19

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » 30 des. 2009, 14:18

Entrada Autor: ElDesi1994 » 30 des. 2009, 15:39
Entrada Autor: marc » 31 des. 2009, 12:38

Entrada Autor: ElDesi1994 » 31 des. 2009, 12:49
Jo et recomano el City Bus Simulator 2010, molt més realista (sembla real) o paguen amb tarjeta o amb diners, quan es amb diners tens que donarli al client el Bitllet. Tens que obrir la porta davantera si puja gent, la trasera si surt, la RAMPA, per les cadires de rodes, molt realista tot...marc ha escrit:Quin dels altres dos em recomaneu, perque em vaig descarregar el bus driver i no em funciona massa be. Ara be el millor es pensar la puntuació que tindrien en aquest joc els conductors de TMB, perque el joc et resta punts si ocupes dos carrils, frenes bruscament o et passes un semafor en vermell, ...
Entrada Autor: Guigui » 31 des. 2009, 12:53
Doncs força alta. A Barcelona, sovint no hi ha més remei que trepitjar la línia per l'estretor del carril bus, i m'he trobat amb ben pocs conductors de TMB que condueixin en pla ral·li.👍45marc ha escrit:Ara be el millor es pensar la puntuació que tindrien en aquest joc els conductors de TMB, perque el joc et resta punts si ocupes dos carrils, frenes bruscament o et passes un semafor en vermell, ...

Entrada Autor: Lluita1714 » 31 des. 2009, 15:05
Jo mai m'he topat amb bus així, excepte fa temps, el 111 ( Vallvidrera - Tibidabo ). Era divertit, i degut a les corbes molts anàvem espantats de no caure per un barranc. Però era bon conductor, i el darrer cop que vaig anar no era ell i el nou era prudent. Una llàstimaGuigui ha escrit:Doncs força alta. A Barcelona, sovint no hi ha més remei que trepitjar la línia per l'estretor del carril bus, i m'he trobat amb ben pocs conductors de TMB que condueixin en pla ral·li.marc ha escrit:Ara be el millor es pensar la puntuació que tindrien en aquest joc els conductors de TMB, perque el joc et resta punts si ocupes dos carrils, frenes bruscament o et passes un semafor en vermell, ...
Entrada Autor: marc » 31 des. 2009, 19:46
Entrada Autor: wefer » 05 gen. 2010, 10:52
Però aquestes coses no són problema del bus normalment, sinó de l'ajuntament que fa carrils que semblen per a cotxes de joguina i els busos han d'ocupar-ne dos per força.marc ha escrit: la linia 10, fa tota l'avinguda estatut de catalunya pel centre del carril
Entrada Autor: marc » 05 gen. 2010, 10:56
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026