Cada línia hauria d'anar amb els autobusos més grans que pugui portar. En cas de que una mida vagi justa, si te prou passatge es posa igualment i si no es posa la inferior. D'aquesta manera s'evitaria que vagin línies de molt passatge amb standars (57 i 157) o amb midis (115) podent anar perfectament amb articulats.
Algunes les posen amb midis per que amb standards o articulats `passarien be només si no aparquessin els cotxes on no deuen. Llavors en aquests casos lo que s'hauria de fer es posar la mida que toca i una bona dosis de grua. Es el que han fet a la 801. Fins ara anava amb busitos per que amb midis no passava per culpa dels conductors insibiks, pero ara a vegades va amb midis i si cal que passi la grua, doncs hi passa.

