A València, sembla que la fase verda per a vianants està en funció de l'amplada del carrer i s'ajusta perquè una persona gran pugui travessar-lo còmodament.
I a Barcelona? Durant quant temps haurem de fer mans i mànigues per no quedar-nos atrapats en una vorera central de la Gran Via o la Diagonal?



