El segon pas, doncs, és decidir quins són els "habituals".
Tornem a votar, si us plau. L'enquesta només restarà activa durant 24 hores:
Hora i data actual: 17 juny 2026, 00:37
Entrada Autor: wefer » 09 maig 2007, 00:44
Entrada Autor: Guigui » 09 maig 2007, 00:53
Entrada Autor: wefer » 09 maig 2007, 01:01
Ens hem de guiar per criteris objectius, no pas subjectius. Si es fa objectivament, està clar qui és habitual i qui no. Si ho fem de manera subjectiva, sempre hi haurà aquell "i per què jo no?", perquè cada persona ho veurà d'una manera diferent.Guigui ha escrit:apel·laria al sentit comú dels administradors, que han demostrat tenir-ne i molt (i no ho dic per fer la pilota) per mirar-ho cas per cas,
Els recursos ho permeten.👍70Guigui ha escrit:, si els recursos ho permeten, crear una àrea restringida per als usuaris qualificats.
Entrada Autor: Guigui » 09 maig 2007, 01:08
En això et dono la raó, ja que seria una manera més simple de gestionar-ho tot. Doncs molt bé, modifico la meva proposta inicial i, pensant en el terme "habitual", posaria una combinació de criteris: antiguitat i mitjana diària de missatges. I aquí ja poso unes xifres susceptibles de subhasta: 1 any, 1 missatge/dia.wefer ha escrit:Ens hem de guiar per criteris objectius, no pas subjectius. Si es fa objectivament, està clar qui és habitual i qui no. Si ho fem de manera subjectiva, sempre hi haurà aquell "i per què jo no?", perquè cada persona ho veurà d'una manera diferent.
Entrada Autor: Denisuko » 09 maig 2007, 01:36

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 09 maig 2007, 09:02
Entrada Autor: wefer » 09 maig 2007, 09:58
Com bé dius ho necessitem ràpid per un fet concret, i a això no s'hi pot fer res.Fran-Ikarus ha escrit:Tanmateix, em sembla una mica precipitat que estiguem prenent certes decisions (vinculants pel futur del fòrum? i en un termini de 24 hores?) en base a l'opinió de 27 persones (les que han votat a la primera enquesta)
Ja sé que cal formar aquest comitè d'1-2 persones per a la reunió amb en Patiño com abans millor, però no sé... Tot plegat, molt precipitat.
Repeteixo: i qui decideix? Els administradors? Els propis usuaris? Basant-se en criteris subjectius i arbitraris? Sense un criteri objectiu, no anirem enlloc i tot seran malentesos.👍70Denisuko ha escrit:No fa falta amb un missatge diari i un any d'antiguitat. Si a una persona li agrada molt el tema i es veu amb ganes de participar en un moment es pot convertir en una persona habitual
Entrada Autor: Platanito » 09 maig 2007, 10:15

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 09 maig 2007, 10:21
Depén del cas. Jo insisteixo: pel cas concret de triar la representació fotracatera per parlar amb en Patiño, sí. El millor és que els triis tu, en funció de criteris que seran inevitablement subjectius (els teus) però estic segur de que no pas arbitraris, perquè tu no ho ets gens, d'arbitrari. Ets la persona més indicada, en aquest cas, per triar la delegació. Per motius varis, entre els quals hi ha el fet de que has liderat la, diguem, "execució de la campanya del 1000" (i la de les baranes de Metro), tot sent l'encarregat de donar forma a les respectives cartes, enviar-les, etc.wefer ha escrit:Repeteixo: i qui decideix? Els administradors? Els propis usuaris? Basant-se en criteris subjectius i arbitraris? Sense un criteri objectiu, no anirem enlloc i tot seran malentesos.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 09 maig 2007, 11:12
Entrada Autor: Platanito » 09 maig 2007, 11:38
Gràcies per la part que em toca!Fran-Ikarus ha escrit:en Platanito ha afegit una aportació en el seu estil característicperò prou encertada al meu parer
[...]
en faristol portava menys de 200 missatges, i probablement passarà la barrera durant aquests dies (en bona part degut a les converses sobre el tema que ens ocupa), suposant que sortís guanyadora una opció que poses el límit d' "habitualitat" en 200 missatges... l'hauríem d'incloure, o no?

Entrada Autor: Mortadel·lo » 09 maig 2007, 11:44
Entrada Autor: faristol » 09 maig 2007, 11:50
Suposo que qui surti escollit es per que vol o si ha presentat per ser-ho.Mortadel·lo ha escrit:normalment no s'ha d'escollir entre uns candidats que s'han presentat voluntàriament?
Entrada Autor: wefer » 09 maig 2007, 12:58
Entrada Autor: JaMiRo! » 09 maig 2007, 13:16
Entrada Autor: wefer » 09 maig 2007, 13:23
JaMiRo! ha escrit:Però jo no se què fotem fent tot això (que estem perdent temps) si ja hem decidit que el Marçal/María José+Lluís són la comissió idònia.![]()
Que jo sàpiga, no s'ha decidit res d'això.👍70JaMiRo! ha escrit:ja hem decidit que el Marçal/María José+Lluís són la comissió idònia.![]()
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026