-Sagrera-TAV (parlo de la part rodalies) es segura i a l'espera de no se que.
-Torrassa es segura i de fet fa alguns dies va sortir alguna noticia sobre l'inici aviat (2008?) i acabament pel mític 2010. Torrassa en teoria hauria de provocar la reordenació de les linees.
-Sagrera-Meridiana (preferiria Meridiana i prou) es segura des fa un temps que es va parlar de 60 mill € i fa res s'ha concretat. Molts pensen que això provocarà el tancament de Sant Andreu Arenal (res oficial).
-Glòries es encara una idea. Podria carregar-se Clot (que no te pla de millores).
-La remodelació total d'Arc de Triomf està ja tancada i crec que s'havia d'iniciar aquesta primavera (final d'obres: 2009).
-La remodelació de PdG es d'ara? Vull dir, es una noticia nova? Bé, aquesta tambè es segura ja.
Quelcom més?
Vox







