El reglament obliga als conductors aturar-se sempre o queda al seu criteri si consideren que no hi ha ningú o ningú que demani parada? També val a dir que la parada de Lesseps és força punyetera, ja que n'hi ha dues de seguides: primer una per al 24 i 87, i després la del 22, 28 i 92. Queda just després del semàfor del final de Major de Gràcia i sovint els autobusos s'impedeixen mútuament el pas, ja que un es queda clavat al semàfor mentre l'altre intenta sortir de la parada. I just en el moment en que passava el 92 hi havia un 24 aturat. Però raó de més perquè el conductor mirés amb més deteniment si no hi havia algú que volgués pujar (i hi havia força gent però, pel que vaig veure, tots menys un esperaven altres autobusos).
Vaig enviar una queixa a TMB (a més de que el conductor estava fumant quan vaig pujar a Gal·la Placídia), vejam què em diuen.





