Horari:
Obertura de circulacions: Dissabte a les 2 del migdia.
Tancament de circulacions: Diumenge a les 2 del migdia.
24 hores de circulacions ininterrumpudes!
Qui vulgi anari ja u sabeu, i si aneu a les 3 de la matinada, també trobareu trens circulan.
Recumenació: Aneui per la nit, es molt mes divertit, a part que les uniques llums del parc, son a l'estació, tot el reste es a les fosques, be amb els focus de les maquines.
Salut i peles!!!









