http://www.forocoches.com/foro/showthre ... st17719795
A veure si algú li sona la flauta i em pot ajudar a fer realitat aquesta "frikidez"
Saludos!!
Hora i data actual: 27 juny 2026, 11:09

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » 12 juny 2007, 21:15
Entrada Autor: aarongilp » 12 juny 2007, 22:00
Això hauria d'anar a Oci / Divertiments, potser, no? En tot cas...em congratula saber que hi ha gent pitjor que joEstrella_de_Galicia ha escrit:OS adjunto això
http://www.forocoches.com/foro/showthre ... st17719795
A veure si algú li sona la flauta i em pot ajudar a fer realitat aquesta "frikidez"
Saludos!!

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » 13 juny 2007, 07:50
ja però no em diguis que no molaria això... ja que com es imposible conduir un tren... doncs convertim el cotxe en tren...JaMiRo! ha escrit:La gent està malament...
Entrada Autor: Rodalíes » 13 juny 2007, 11:36
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026