Conduïr a 200 km/h serà delicte

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Conduïr a 200 km/h serà delicte

Entrada Autor: orique » 16 juny 2007, 22:15




Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 17 juny 2007, 01:46

Ja era hora.... :roll:
00



Respon

Torna a “Vehicles privats”