Arran de la insinuació que he fet d'escapar-m'hi el dia de la sortida del tren groc, m'he mirat més bé les possibilitats i les plantejo aquí per si algú s'hi vol afegir.
Prenent el TER de quarts d'onze del matí a Cervera arribaríem a Tolosa a les 13.45. Ens hi podríem estar com a molt fins a les quatre de la tarda, quan prendríem un TGV fins a Narbona i al cap d'una hora canviar al temut Corail d'Estrasburg per l'enllaç de només 20 minuts a Portbou. L'alternativa via Puigcerdà suposa sortir de Tolosa a les 14.50, el que ens redueix a la meitat l'estada.
Com ho veieu?



