Des del 16 de juliol aquest tram estarà tancat.
Sembla que la T6 serà una realitat d'aquí a poc.
A l'Agost hi haurà noves afectacions al tram de la diagonal de la T5.
El servei substitutori serà un TRAM llançadera.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 23:47
Entrada Autor: EUKibo » 20 jul. 2007, 10:36
Entrada Autor: aarongilp » 20 jul. 2007, 11:05
Nen, haurem de repassar els temps verbals, eh...EUKibo ha escrit:http://www.trambcn.com/docs/cartellFase1.pdf
Des del 16 de juliol aquest tram estarà tancat.


Entrada Autor: Ecomobisostrans » 20 jul. 2007, 12:06

Entrada Autor: EUKibo » 20 jul. 2007, 12:31
Demà funcionarà el servei? demà passat funcionarà el servei? La resposta es no, oi? Així doncs si dic que el servei ESTARÀ aturat és perquè amb aquest temps verbal vull expresar que ESTARÀ els següents dies aturat, no que ESTÀ només en aquest moment aturat (temps verbal que utilitzo per averies).aarongilp ha escrit:Nen, haurem de repassar els temps verbals, eh...EUKibo ha escrit:http://www.trambcn.com/docs/cartellFase1.pdf
Des del 16 de juliol aquest tram estarà tancat.Si estem a dia 20, i el tall és a partir del dia 16, me da a mi que no és "estarà" sino "està".
Entrada Autor: entfe001 » 20 jul. 2007, 13:31
No hi hauria incoherència temporal si haguessis dit "fins el 31 d'agost el tram estarà tancat". El problema ve al referir-te a una data pretèrita usant un temps futur.EUKibo ha escrit:Demà funcionarà el servei? demà passat funcionarà el servei? La resposta es no, oi? Així doncs si dic que el servei ESTARÀ aturat és perquè amb aquest temps verbal vull expresar que ESTARÀ els següents dies aturat, no que ESTÀ només en aquest moment aturat (temps verbal que utilitzo per averies).aarongilp ha escrit:Nen, haurem de repassar els temps verbals, eh...EUKibo ha escrit:http://www.trambcn.com/docs/cartellFase1.pdf
Des del 16 de juliol aquest tram estarà tancat.Si estem a dia 20, i el tall és a partir del dia 16, me da a mi que no és "estarà" sino "està".
Entrada Autor: sortrens » 27 jul. 2007, 00:52

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 30 jul. 2007, 10:24
Fa temps que vaig suggerir aquesta línia T7:sortrens ha escrit:I la T7 per quant?

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026