Alguna vegada que ho havia fet, després havia anat amb el número de localitzador a retirar el bitllet. Però ara veig que diu que tan sols imprimint el bitllet a casa ja pots agafar el tren.
Algú ho acostuma a fer o ho ha fet alguna vegada?
Hora i data actual: 13 jul. 2026, 13:07
Entrada Autor: wefer » 20 jul. 2007, 18:56

Entrada Autor: liniadelRipollés » 20 jul. 2007, 19:25
wefer ha escrit:He comprat diversos bitllets a través de Tiknet de Renfe.
Alguna vegada que ho havia fet, després havia anat amb el número de localitzador a retirar el bitllet. Però ara veig que diu que tan sols imprimint el bitllet a casa ja pots agafar el tren.
Algú ho acostuma a fer o ho ha fet alguna vegada?
Entrada Autor: vr » 20 jul. 2007, 23:23
Entrada Autor: wefer » 20 jul. 2007, 23:28
Sí, sí... per això pregunto, perquè tot i haver llegit les instruccions de la web de Renfe, em sembla massa bonic per ser veritat.vr ha escrit:Doncs em va semblar realment increible que Renfe fes servir un sistema tan senzill i pràctic.
Entrada Autor: davida » 21 jul. 2007, 10:39
Entrada Autor: Trenscat » 23 jul. 2007, 09:09
Entrada Autor: Vox » 23 jul. 2007, 15:09

Entrada Autor: victorcasta » 23 jul. 2007, 15:13
Entrada Autor: Vox » 23 jul. 2007, 15:23
Es el Talgo Marenostrum BCN-Cartagena. Llavors, li donc el número del localitzador i prou?victorcasta ha escrit:Si no és Alvia, Altaria o Euromed, munta al tren i quan vingui l'interventor li dones el codi.
Entrada Autor: Vox » 23 jul. 2007, 21:45
Certentfe001 ha escrit:Montpeller-CartagenaVox ha escrit:Es el Talgo Marenostrum BCN-Cartagena. Llavors, li donc el número del localitzador i prou?
Pocs trens de llarg recorregut que passen per Girona!
Entrada Autor: Vox » 31 jul. 2007, 23:36
Entrada Autor: wefer » 01 ago. 2007, 00:31
Pulutan, entenc que en cap cas cal anar a taquilles de Sants (o d'on sigui).Una vez que usted haya obtenido el LOCALIZADOR de su compra, si no ha impreso los billetes desde el propio sistema, podrá recogerlos facilitando el localizador asignado en:
Trenes AVE, Talgo 200 y Avant, en los puntos de Control de Acceso al tren,dentro de los 60 minutos anteriores a la salida del tren de la estación de origen del viaje.
- En Madrid Puerta de Atocha, excepcionalmente, serán recogidos en el Centro de Servicios al Cliente, situado en la Zona de Embarque de la 1ª planta, y
- En Guadalajara, Calatayud, Puente Genil-Herrera y Antequera-Santa Ana, serán recogidos en la taquilla de la estación.
Importante:en estos trenes, debe tener muy en cuenta que los billetes nunca se entregarán a bordo.
Para el resto de trenes, le serán entregados por el Supervisor/Interventor en Ruta a bordo del tren.
En aquellas estaciones que dispongan de control de acceso al tren, facilitando el localizador, se le informará de su coche y plaza.
En cualquier caso, tanto si retira el billete en una estación como si lo recoge durante el viaje, deberá indicar el LOCALIZADOR de su compra.
Entrada Autor: Vox » 01 ago. 2007, 00:46
Entrada Autor: vr » 01 ago. 2007, 10:54
En el cas que comentava més amunt, es tractava d'un Alvia agafat a Sants amb control d'accès i els bitllets me'la va donar el cap de tren, no pas l'hostessa.Vox ha escrit:I jo, i jo, però el dubte que tenia es si era un Talgo200 o no, encara que bé, queda clar que he d'anar directe al tren.
Ara, quan em trovi algu al meu seient ja em costarà més fer-lo fora. Abans era "mire, mi billete, lo ve? 4D!". Ara serà, "léase ese sms de Renfe!"
Vox
Entrada Autor: Vox » 15 ago. 2007, 01:42
Entrada Autor: wefer » 15 ago. 2007, 02:02
Entrada Autor: Vox » 15 ago. 2007, 16:26
Entrada Autor: metring » 02 feb. 2008, 12:12
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026