28 i 29 es fan obres a la via, amb tren S4 nocturn amb destinació Abrera.
El 5 d'agost hi ha llançadora Gràcia-Tibidabo, sense arribar a Plaça Catalunya.
Hora i data actual: 17 juny 2026, 14:42

Entrada Autor: liniadelRipollés » 27 jul. 2007, 21:16
Entrada Autor: Trenscat » 28 jul. 2007, 00:12
Entrada Autor: Trenscat » 28 jul. 2007, 13:51
Entrada Autor: Mako448 » 28 jul. 2007, 14:05

Entrada Autor: liniadelRipollés » 28 jul. 2007, 19:02
JaMiRo! ha escrit:Què bé! Al meu futur poble li han fet un nou enclavament...
Entrada Autor: Guigui » 28 jul. 2007, 19:20
No fotis que Olesa es troba just al límit geogràfic de l'habitatge mínimament assequible a l'RMB...JaMiRo! ha escrit:Què bé! Al meu futur poble li han fet un nou enclavament...
Entrada Autor: Trenscat » 28 jul. 2007, 20:57

Entrada Autor: liniadelRipollés » 28 jul. 2007, 21:23
Trenscat ha escrit:Ostres JaMiRo! no fotis que canvies la teva estimada Badalona per Olesa? Caram tu, així potser ens veurem més sovint(jo no sóc d'Olesa però diguem que hi passo moltes hores, jeje)
Per cert que avui m'he acostat a veure molt fugaçment que hi estaven fent i bàsicament el què fan és connectar trams de via de manera que la doble via al nord d'Olesa i fins la KAO imagino que a partir de l'1 d'agost ja estarà totalment operativa. Pel costat sud hi haurà doble via fins a l'anomenat pont de les escoles ja que el canvi d'agulles està allà. A més, nou enclavament òbviament. Al següent esquema explico els canvis que s'estan fent aquests dies.
Entrada Autor: orique » 29 jul. 2007, 09:57
Jo només he vist habitatges a preu normal de Capellades cap amunt... i perdó per l'off-topic.Guigui ha escrit:No fotis que Olesa es troba just al límit geogràfic de l'habitatge mínimament assequible a l'RMB...JaMiRo! ha escrit:Què bé! Al meu futur poble li han fet un nou enclavament...
Entrada Autor: JaMiRo! » 29 jul. 2007, 23:37
Entrada Autor: entfe001 » 30 jul. 2007, 10:37
Ara entenc el perquè: la línia s'explotarà en via única.UT596001 ha escrit:L'ascensor de Pàdua. Fa uns mesos es van fer les mateixes llançadores per el mateix motiu.Trenscat ha escrit:Per cert que estava pensant... per quin motiu fan llançadora els L7 entre Gràcia i Av.Tibidabo? Quines obres han de fer?
Entrada Autor: Trenscat » 30 jul. 2007, 15:50
Entrada Autor: Trenscat » 01 ago. 2007, 08:47
Doncs no els veuràs pas. Aquests dies els S4 seguien posant "S4 Olesa de M.". La única diferència era a Pl.Espanya que a sota el S4 posava "Bus d'Abrera a Olesa" i que sortint de Martorell-Enllaç el maquinista advertia del tall per megafonia.metrobaix ha escrit:Bones!
vull fotos d'indicadors amb "S4 Abrera"!!!
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026