A les 20.45, va passar per Penitents (direcció Zona Universitària) un 3000 buit acabat de sortir de les cotxeres de St. Genís. Què podria fer a aquella hora, considerant, a més, que no es va ficar a la via dels tallers de Lesseps, ja que el meu metro va passar un minut més tard i no ens vam haver d'esperar a Vallcarca perquè l'altre fes la maniobra?
Gràcies per avançat a qui pugui donar-hi una explicació.





