Trobada a l'estació del Nord de Barcelona a les 6,15
Sortida a les 6,30 en autocar Alsina Graells
Arribada a Sabadell-Estació Bus a les 6,52
Arribada a Terrassa-Estació Bus a les 7,10
Arribada a Manresa-Alta a les 7,43
Arribada a Súria-Estació de Bus a les 8,07
Trasllat a peu a Mines-Súria. Arribada a les 8,20. Arribada locomotora i inici maniobres
Visita instal.lacions FGC i maniobres de tall, càrrega i formació de trens.
Trasllat al terraplè previ a l'entrada del túnel per fer foto del mercaderies sortint dé l'estació amb Súria de fons. Aproximadament seran les 10 del matí.
Trasllat a peu al centre de Súria, esmorzar de poble.
12,05 Sortida bus cap a Manresa
12, 36 Arribada a Manresa-Alta i visita estació
13,11 Sortida en tren R5 cap a Olesa, Martorell o Barcelona. Comiat.
--------------------------------------------------------------------------------
En breu provaré de confirmar tipus de circulació prevista per aquest dia.




