del 4 al 7 d'agost R5 i R6 s'aturen a totes les estacions

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

del 4 al 7 d'agost R5 i R6 s'aturen a totes les estacions

Entrada Autor: liniadelRipollés » 30 jul. 2007, 22:09

entre Espanya i Molí Nou. Això comportarà afegir uns 10 minuts de temps al trajecte habitual.
00


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » 30 jul. 2007, 22:14

I quin és el motiu?
00



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » 30 jul. 2007, 22:21

Reducció temporal de la capacitat de rebre i expedir trens entre Plaça Espanya i l'enclavament col.lateral. ;)
U-Bahn ha escrit:I quin és el motiu?
00


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”