Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.
Merci

David ha escrit:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...
Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.
Merci

liniadelRipollés ha escrit:En aquest tram se circula en règim de senyals apagats, excepte per a la senyalització de contravia i certs senyals que són d'encesa automàtica si s'estableix algun itinerari que envaeix la contravia.
Els trens reben la senyalització en cabina i no és necessari que el senyals lluminosos de via estiguin encesos.
Únicament els trobaràs encesos en cas de avaria o de circulació de trens no equipats amb l'ATP, com per exemple els històrics o elñs de treball (de fet, tots dos són una incidència)
David ha escrit:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...
Merci