Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.
Merci
Hora i data actual: 14 juny 2026, 15:31
Entrada Autor: David » 04 ago. 2007, 22:31

Entrada Autor: liniadelRipollés » 04 ago. 2007, 23:38
David ha escrit:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...
Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.
Merci
Entrada Autor: Denisuko » 05 ago. 2007, 01:20

Entrada Autor: liniadelRipollés » 05 ago. 2007, 18:06
Bauvilla ha escrit:Si no estic equivocat a la línia d'Avinguda Tibidabo també la cosa era així

Entrada Autor: josep_serre » 05 ago. 2007, 20:26
liniadelRipollés ha escrit:En aquest tram se circula en règim de senyals apagats, excepte per a la senyalització de contravia i certs senyals que són d'encesa automàtica si s'estableix algun itinerari que envaeix la contravia.
Els trens reben la senyalització en cabina i no és necessari que el senyals lluminosos de via estiguin encesos.
Únicament els trobaràs encesos en cas de avaria o de circulació de trens no equipats amb l'ATP, com per exemple els històrics o elñs de treball (de fet, tots dos són una incidència)
David ha escrit:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...
Merci
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026