Quants Carrossers d´Autobussos Urbans hi ha a Catalunya?:
Publicat: 11 ago. 2007, 18:38
Fa temps que estic desconectat del tema autobusos i autocars.
Quantes empreses fan avui día autobusos urbans aquí a Casa Nostra?. Son encara Noge i Beulas a Arbùcies, (Mès Indcar que fa minibusos de barri), e Irisbus/Iveco a la Zona Franca, nó?.
Per cert, l´antiga Obradors-Fabús de Manresa ja va desapareixer fa anys, oi?.
Quantes empreses fan avui día autobusos urbans aquí a Casa Nostra?. Son encara Noge i Beulas a Arbùcies, (Mès Indcar que fa minibusos de barri), e Irisbus/Iveco a la Zona Franca, nó?.
Per cert, l´antiga Obradors-Fabús de Manresa ja va desapareixer fa anys, oi?.