Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc. Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Jo espero poder portar una foto de la Haupbahnhof de Berlín, d'algun ICE3 o Thalys a Köln o del curiós mitjà de transport que hi ha a Wuppertal, però fins a finals de setembre res de res.
aarongilp ha escrit:Com que mr. JaMiRo! només en vol una...poso aquesta que és una de les que més m'agrada:
Torracollons.
Només una que si no el fil s'omplirà de massa foto.
Jo volia posar una foto d'un tren i una d'un autobús, les que considero més bones, però noi, si només en vols una...i apart, aquesta primavera n'he fet de millors
👍0👎0
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jo he estat ja a Oslo, Viena i Praga (i algunes localitats dels respectius voltants)... però és que encara he de passar per Soria (demà d'anada i dilluns de tornada), ni més ni menys que per la ruta del Train Jaune d'aquí 5 dies, i per Sòria novament d'aquí dos caps de setmana. I això sense comptar el Ral·libús (ja sabeu, 9 de setembre, que encara és estiu) i/o allà on passi aquell extens pont (que per a mi serà de 5 dies).
De manera que ja em perdonareu, però em reservo el dret de triar la foto el 20 de setembre
Em va fer molta pena fer aquesta i moltes altres fotos...
La foto reflexa l'estat actual de la línia Santander-Mediterráneo al seu pas per Villaverde del Monte, a la província de Soria. La Santander-Mediterráneo fou clausurada el 1985. Avui dia hi ha alguns trams que han estat desmantellats.
Més info de les línies de ferrocarril a Soria a la pàgina web de ASOAF Asociación Soriana de Amigos del Ferrocarril: http://www.asoaf.tk/
Salut!
👍0👎0
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2