Altra cosa és que encara no està implantat el metro comarcal (posposat a desembre) i potser hi hagi un periode transitori addicional.
De fet, és l'unica línia on "aguanten" les expenedores portàtils DOLPHIN....fins i tot a Núria les han substituides...

