Em va sorprendre el pont que creua per sobre de l'estació, utilitzat com a pont de carretera veïnal.
Si mireu les fotos, aquest pont té una estructura curiosament molt similar a un pont ferroviari, possiblement de via ample.
Algú sap alguna cosa d'aquest pont? Pot ser que passés alguna línia per la zona? Pot ser un pont reciclat? O simplement un projecte de pont estàndar que tant podia servir per carretera com per ferrocarril?



