No vaig tenir temps de fixar-me ni en la marca ni en el model. El que śi que puc dir és que està pintat d'un color marró-granatós fosc molt curiós.
Ja miraré de fer-ne alguna foto a partir de l'1 de setembre, que és quan els nous autobusos entraran en servei.



