Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc. Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Se que potser aquest tema no te cap mena de relació amb els trens, però ja que és un dels admins d'aquest forum i sent dia 29 d'agost, m'agradaria obrir nou tema felicitant a en Trenscat per seu aniversari!!!
Espero que continuï igual de "viciat" pels trens (uenu, ara no ens passem )
malba ha escrit:Se que potser aquest tema no te cap mena de relació amb els trens, però ja que és un dels admins d'aquest forum i sent dia 29 d'agost, m'agradaria obrir nou tema felicitant a en Trenscat per seu aniversari!!!
Espero que continuï igual de "viciat" pels trens (uenu, ara no ens passem )
Molts petons i moltes felicitats!!!!!!!
👍0👎0
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
I el primer missatge no l'he escrit jo, ha estat la malba que des d'aquí li envio molts petons i que encara no sé com m'aguanta les meves neures ferroviàries
(al llegir el títol pensava que veuriem una foto d'ell, de fa uns quants anys )
Vox
👍0👎0
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
(al llegir el títol pensava que veuriem una foto d'ell, de fa uns quants anys )
Vox
👍0👎0
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.