a la Sala d’Actes a les 19 hores.
CONFERENCIA :
“NOU SISTEMA D’EXPLOTACIÓ DEL METRO DE BARCELONA”
A carrec del Sr. Agustin del Castillo
Director General del Metro
Entrada gratuïta
Organitza:
Associació d’Amics del Ferrocarril de Barcelona
Carrer Ocata, s/n, junt oficines RENFE - Ala Sur de l’Estació de França - Barcelona
Accés amb transport públic:
Autobús: TMB 14,17,19,36,39,40,45,51,57,59,64,120 i 157, TUSGSAL B25
Metro: L-4 groga
Renfe: Estació de França, C-10
Telèfon: 933105297, dimarts, dijous, divendres i dissabtes de 18:00 a 21:00
Web: http://www.aafcb.org, e-mail: biblioteca@aafcb.org
Esteu tots convidats.
Salut i peles!!!




